Informacija vartotojams – greitesnė ir tikslesnė

Siekiant sumažinti dėl paslaugų stabdymo vartotojams kylančius nepatogumus, Bendrovėje įdiegta nauja programa, realiu laiku valdanti informaciją apie visus atjungimus ir gedimus vartotojų šildymo ir karšto vandens sistemose.

Nuo šiol, kada ir kiek laiko pastate nebus karšto vandens (planinius ir neplanuotus atjungimus) vartotojai galės tiksliai sužinoti ir sekti proceso eigą (priežastis, planuojamą atjungimo/pajungimo laiką ir kitą naujausią informaciją) uždarosios akcinės bendrovės „Jonavos šilumos tinklai“ internetinės svetainės www.jonavosst.lt pradiniame lange, skiltyje „Laikini paslaugų stabdymai/hidrauliniai bandymai“. Kviečiame gyventojus naudotis šia galimybe.

Įprastai apie planinius karšto vandens atjungimus gyventojai sužino iš mūsų skelbimų spaudoje, JONAVA programėlėje, bendrovės interneto puslapyje ir FB socialiniame tinkle. Apie atjungimus skelbiame gyventojų sąskaitose, jei turime duomenis, informuojame trumposiomis SMS žinutėmis.

Vartotojai, negaunantys tokios informacijos, bet norintys gauti pranešimus SMS, kviečiami pateikti/atnaujinti  savo kontaktinius duomenis, susisiekiant su vieningu klientų aptarnavimo centru „Moki Jonava“ telefonu 0 700 44877 arba elektroniniu paštu: info@jonavosst.lt

2025-04-04